• 1113 Budapest, Hamzsabégi út 60.
  • Telefon: (1) 372-7699
  • E-mail:ujbudaiallasok@gmail.com

Heti friss állások

2001.

JÁTÉKSZÍN

Díszítő

A jelentkezés feltétele: Leinformálható szakmai tapasztalat
Büntetlen előélet

A Játékszín a fent leírtaknak megfelelő jelentkezőknek biztosít lehetőséget a személyes bemutatkozásra.

Amit nyújtani tudnak: Versenyképes jövedelem, együttműködő, vidám és sikeres csapat

 

2002.

Örkény Színház

Színpadi díszítő

Az Örkény Színház színpadi díszítőt keres (fizikai munka).

A színház előadásaival és próbáival kapcsolatos díszletek előkészítése, felállítása, építése.

Pályázati feltétel:

szakmunkás végzettség
erkölcsi bizonyítvány

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent a színházi díszítői tapasztalat.

Amit kínálnak: Versenyképes fizetés és béren kívüli juttatások.
Több hetes nyári szünet.

 

2003.

VEGALIFE

Ételfutár

A munkád fontos része a személyes kapcsolattartás megrendelőinkkel. Te leszel ügyfeleink felé cégünk arca, Veled fog találkozni napi szinten. Munkád eredményeképpen folyamatosan bővülhet ügyfélköröd, növekedhet a bevételed.

A munkaidő csodálatos: csak hétfőtől péntekig dolgozol, és csak a nap első felében. A kezdés korán kelős, de 13 órakor már otthon ebédelhetsz. A hétvégéid és az ünnepnapok is mindig szabadok! Így van időd a saját életedet élni, nem kell szabadságot kivenni például egy ügyintézéshez. A munkavégzéshez a saját autódat kell használnod‎.

Feladatok:
minőségi, előre csomagolt hűtött vegán készételek, kiszállítása megrendelőinknek, hetente megújuló étlapunkról
adminisztráció, elszámolás vezetése
ügyfélkör bővítés

Elvárásaink:
saját autó: nincs korhoz kötve, a lényeg, hogy napi szinten működő és megbízható legyen és ne kelljen hozzá saját benzinkút.
Kulturált, tiszta megjelenés, udvarias, ügyfélközpontú szemlélet.
Helyismeret, vagy/és gps – térkép olvasási készség, fővárosi haladós tempójú vezetői rutin.

A munkavégzés helye: Budapest kerületei. Kiindulási hely: II. kerület.

 

2004.

Celebi Ground Handling Hungary Kft.

Földi kiszolgálási adatkoordinátor

MIT CSINÁL EGY ADATKOORDINÁTOR?

Légiforgalmi és repülőgép-üzemeltetési számítógépes adatbázisokat kezel.
A forgalmi előtéren szolgálatot teljesítőket koordinálja.
Kapcsolattartásért felel a repülőgép személyzetével valamint más szolgálatokkal.
Riportokat és jelentéseket készít a különböző számítógépes rendszerek segítségével

MIT TESZÜNK AZÉRT, HOGY TÉNYLEG SZERESD A MUNKÁD?

Korrekt, bejelentett fizetésed lesz, bónusszal és cafeteriával. Bónuszokról és cafeteriáról külön adunk tájékoztatást!
A teljes fizetésünket rengeteg tényező befolyásolja. Itt is van lehetőség bőven magasabb összeget elérni. Ez függhet: Családi adókedvezménytől, műszakpótléktól, túlórától vagy ünnepnapi munkavégzéstől… Vagy: milyen szintű képzéseket végzel el nálunk!
A korrekt fizetéseden túl odafigyelünk, hogy idővel és kellő tudással felvértezve ezt folyamatosan növeld! Képzések tárházával fogadunk, mert mindannyiunkban ott rejtőzik a tanulás iránti vágy.
Amennyiben a munkaidő megköveteli Budapest és 30 km-es körzetében taxiszolgálat biztosítja, hogy kora hajnalban beérkezz dolgozni vagy este időben hazaérj.
Egyébként bejárásodat vidékről, vagyis Budapesten kívülről (50 km-ig), tömegközlekedés esetén 86%-ban térítjük, autóra pedig 15Ft/km-t biztosítunk.
Menő közösségi programokkal, rendezvényekkel és exkluzív környezettel fogsz találkozni.
Átjárhatóságot biztosítunk a reptéri szakmák között.

NE IJEDJ MEG, DE EZEK A JELENTKEZÉS FELTÉTELEI:

Középfokú végzettség
Több műszakos munkarend vállalása (Elmondjuk ez alatt pontosan mit értünk)
Jó számítógépes ismeret (elsősorban Excel)
Aktív magabiztos angol nyelvtudás
Hatékony kommunikációs képesség, stressztűrés

SZÁMUNKRA EXTRA ÉS ÖRÜLÜNK NEKI, DE NEM FELTÉTEL, HA:

Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye: 1185 Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2.Terminál

 

2005.

AGAPE BUDAPEST

Gondnok, gondnoknő

Belvárosi apartmanszállónkba keressük új munkatársunkat gondnoknő / gondnok munkakörbe teljes állásba.

Feladatok:
takarítószemélyzet koordinálása, munkájának előkészítése
sztenderdjeink alapján az apartmanok tisztaságának, állapotának ellenőrzése, szükség esetén takarítása
plusz ágyazás, tisztítószerek rendelése
mosodával való együttműködés, leltárak vezetése

 

2006.

LAURITZEN Kft.

Kapszulafal töltő

Kapszulafal töltőket keresünk budapesti Nespresso üzletekbe!

Elvárások:
– A kapszulafal folyamatos utántöltése Nespresso kávéval
– Igény szerint különböző fajta kávékapszulák összekészítése, szállítása a raktárból az üzlettérbe. (plázán belül, kiskocsi segítségével)
– Precíz, pontos munkavégzés.
– Felelősségvállalás, megbízhatóság.
– Monotonitás, fizikai munkavégzés tűrése.

Amit kínálunk:
– Nettó 1000 forintos órabér.
– Kellemes munkahelyi légkör.
– Rugalmas beosztás.
– Munkavégzés ideje: novemberi-decemberi hónap.

 

2007.

YOLOFOOD

Konyhai kisegítő

napi 6 órás beosztásban

Feladatok:
Fekete mosogatás
Nagy edények, serpenyők mosogatása
Zöldség mosás, előkészítés
Takarítási feladatok

Amit kínálunk Neked:
Törvényes foglalkoztatás
nettó órabér 1300.-Ft
Napi egyszeri meleg étel
Munkaruhát biztosítunk

Téged keresünk, ha:
Minimum 8 általános iskolai végzettséggel rendelkezel
Jó a fizikai állóképességed
Gyorsan végzed a munkádat
Pontos és precíz vagy
Odafigyelsz a rendre
Előnyt jelent a mosogatói tapasztalat

 

2008.

Bijou Brigitte Allee

Bolti eladó, részmunkaidő

Bijou Brigitte Alleeban lévő üzletébe azonnali belépéssel heti 20 órás eladót keresünk.

2009.

GRIFTON Kft.

Irodavezető helyettes, ügyvezetői asszisztens
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. ker.

Ipari ingatlanokkal és szaktanácsadással foglalkozó cég vagyunk.

Feladatok:
– Ügyvezető munkájának támogatása, segítsége
– Folyamatos kapcsolattartás telefonon meglévő és új ügyfelekkel
– Iroda adminisztratív és szervezési feladatainak magas szintű ellátása
– Iktatási feladatok ellátása (levelek, számlák, szerződések)
– Hirdetések nyilvántartása
– Szervezési feladatok
– Üzleti partnerek és vendégek fogadása
– Bejövő telefonhívások kezelése, telefonüzenetek kézbesítése, a visszahívások megvalósulásának nyomon követése

Elvárások:
– Önálló és rugalmas munkavégzés, megoldás-orientált szemlélet, döntésképesség
– Prioritások kezelése
– Terhelhetőség
– Nyílt, kommunikatív, közvetlen személyiség
– MS Office ismerete

8 órás bejelentett munkavégzés, hétfőtől – csütörtökig 9:00-18:00-ig, péntek 9:00-17:00, hétvégi munkavégzés nincs.

 

2010.

BadChicken VR

VR játékmester

Virtuális valóság centerünkbe keressük 4 órás munkatársunkat. A munkavégzés elsősorban a hétvégékre összpontosul, de mindig figyelembe vesszük az igényeket.

Feladataid közé fog tartozni:
• Végigjátszani a játékokat (komolyan J tudnod kell, hogy mi kerül a játékosaink elé, neked kenned-vágnod kell itt mindent)
• Tisztán és rendben tartani a helyet (Mindent helyére rakni, kontrollerek töltése, elpakolni magad után, szemetet kivinni)
• Kassza és pénz kezelése és zárása, dokumentálás, excel táblázatok rendezése
• Játékosokkal való kommunikálás (elmondani mi hogyan működik, végigvezetni őket a folyamatokon, segíteni őket)

Fontos, hogy legyen informatikai ismereted, mert használni fogsz Discordot, TeamViewert, Outlookot, Steamet. Előny még, ha van problémamegoldó képességed és gyorsan tudsz reagálni minden helyzetre.

 

2011.

Szelfi Múzeum

Kiállítótéri asszisztens

Várunk a Csapatunkba, ha:
• Érdeklődsz/rajongsz a valóságtól elrugaszkodott álomszerű világért
• Precíz és talpraesett vagy
• Nem csak magyarul kommunikálsz kiválóan, de angolul is legalább társalgási szinten
• Nem csupán tisztában vagy vele, hogy mit jelent az ügyfélközpontúság, hanem a munkához való alapvető hozzáállásod része is
• A Múzeumunk előterében üzemelő cukrászatunk teendőinek ellátása sem áll távol Tőled
• Legalább 4 napot 10 órában tudsz dolgozni egy héten és tudod vállalni, hogy a munkanapjaid közül legalább 1 teljes hétvége legyen

Szolgáltató cégként az év szinte minden napján nyitva vagyunk, ez pedig a nem is olyan távoli jövőben, a karácsonyt is érinti. Természetesen magasabb bérezéssel honoráljuk munkádat ezen időszak alatt, mint az év többi napján.

Munkavégzés helye: VI. ker Budapest, Paulay Ede u.

Amit fel tudunk ajánlani Neked cserébe:
• Rugalmas munkaidő beosztás
• Összetartó, vidám közösség
• Versenyképes, munkaidővel, illetve vállalt munkanappal arányos fizetés

 

2012.

ÁRONHÁZ Kft.

Raktári munkatárs

Munkavégzés helye: Budapestre a XXII. kerület

Feladataid:
• raktári áruátvétel, kiadás
• esetenként áruszállítás
• anyagmozgatás
• raktározás
• áru összekészítése

Elvárásaink:
• fuvarozási tapasztalat
• ápolt megjelenés
• problémamegoldó képesség
• jó fizikum, állóképesség
• terhelhetőség
• megbízható, pontos munkavégzés

Előny:
• Vezetőüléses targonca jogosítvány
• B kategóriás jogosítvány

 

2013.

MEGALINE STÚDIÓ KFT

Személyi asszisztens

Online marketing vezető mellé személyi asszisztenst keresünk, napi 8 órában.

Feladatok:
– A marketing vezető munkájának támogatása
– Árajánlatok bekérése, rendelési folyamatok lebonyolítása
– Online kampányok tervezésében való aktív részvétel

Akit keresünk:
– önálló munkavégzés
– precíz és pontos munkavégzés
– kreatív, a munkájára igényes szemléletmód
– jó csapatjátékos

Előnyt jelent
– online marketing tapasztalat
– társalgási szintű angol nyelvtudás, főként írásban
– gyors problémamegoldó készség
– Office programok magabiztos ismerete

Munkakezdés időpontja: azonnal betölthető

 

2014.

BLUE-MED Kft.

Kereskedelmi és szerviz asszisztens

Philips Orvostechnikai eszközök értékesítésével és szervizelésével foglalkozó cégünk keres munkatársat KERESKEDELMI ÉS SZERVIZ ASSZISZTENS munkakörökbe.

Munkavégzés helye: Budaörs
Munkaidő: 8 óra
Nyelvtudás: nem szükséges

 

2015.

IMPERIAL 22 Kft.

Operátor, ügyfélszolgálati munkatárs

Azonnali futárszolgálat keres jó kommunikációs készséggel és ügyfélbarát hozzáállással rendelkező kollégát/kolléganőt.

Operátor jelentkezését várjuk, előny hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:
– Teljes körű szakmai támogatás;
– 8 órára bejelentett, havi fix bérezés
– Munkavégzés a IV. kerületben lendületes, dinamikus csapatban, családias környezetben.

Amit elvárunk:
– gépírás tudás,
– kedves, ügyfélbarát hozzáállás
– felhasználói szintű számítógépes ismeretek,

Feladat:
– telefonon és e-mailen beérkező megrendelések kezelése, rögzítése
– szállítást végző kollégákkal, illetve a partner cégekkel, megrendelőkkel történő napi egyeztetések lebonyolítása
– egyéb adminisztratív feladatok ellátása.

Munkaidő: hétköznap, hétfőtől péntekig teljes munkaidőben.

Munkavégzés helye: 1045 Budapest, Berni u. 1.

 

2016.

Fővám téri Csoki Bolt

Eladó, pénztáros
(Alkalmi munka)

Fővám téri Vásárcsarnokban levő CsokiBoltunkba keresünk eladó-pénztárost alkalmi munkára. Maximum havi 15 munkanap, megbeszélés szerint. Munkabér nettó 9500 Forint / nap. Társalgási szintű angol nyelvtudás szükséges, microsoft excel ismerete és eladói tapasztalat előny.

 

2017.

Karácsonyi vásár

Eladó, pénztáros
(Alkalmi munka)

Szabadtéri karácsonyi vásárra keresünk eladókat alkalmi munkára, Budapest belvárosában, csokoládé árusításra. November és december folyamán 15-15 munkanapra. Munkabér: nettó 1200.-/h + jutalék. Társalgási szintű angol nyelvtudás szükséges.

 

2018.

Papirandusz Kft.

Eladó

Budán elhelyezkedő, családias papír-írószer boltunkba keresünk munkaerőt.
Ha talpraesett és türelmes vagy, kreatívnak érzed magad és úgy érzed, ki tudnál bontakozni ebben a munkakörben, akkor várjuk jelentkezésed. Tapasztalat nem feltétel, minden tanulható, de előny, ha van.
Teljes munkaidős, 8 órás bejelentett munkára számíthatsz.

Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot Szükséges nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást Munkavégzés helye: 1111 Budapest, Bartók Béla út 36-38. Havi nettó fizetési keret: 180 000 HUF

 

2019.

Sino-Európai Alapítvány a Kínai Kultúráért és Oktatásért

Asszisztens

A jogviszony időtartama, jellege:
• határozatlan idejű jogviszony
• teljes munkaidő

Elvárások
• kiváló szintű kommunikációs és problémamegoldó készség
• angol középfokú nyelvtudás
• önálló munkavégzés, precizitás, pontosság
• proaktivitás, rugalmasság, kreativitás
• jó stressztűrő képesség
• MS Office alapos ismerete és kezelése
• legalább középfokú képesítés

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• felsőfokú végzettség
• kulturális rendezvényszervezésben szerzett tapasztalat
• asszisztensi munkatapasztalat
• jogosítvány

Főbb feladatok:
Adminisztratív feladatok ellátása, amely egyszerre segíti és támogatja a projektmenedzsert és az Alapítvány általános működését. Az iroda működtetéséhez kapcsolódó szervezési, ügyintézési és adminisztratív feladatok ellátása, valamint rendezvényszervezési feladatokban való segédkezés. (adminisztráció, dokumentumok előkészítése, kezelése és ellenőrzése, szükséges eszközök beszerzése, folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel)

Munkavégzés helye: Sino Ház, 1073 Budapest, Kertész utca 32.

 

2020.

Astoria Management Kft.

Budapest, távmunka – Telefonos diszpécser

Cégünk profilja: belvárosi apartmanok üzemeltetése

Ha rugalmas és gyakorlatias vagy, jól kommunikálsz angolul és szeretnél a turizmusban egy dinamikus, fejlődő csapat tagja lenni, Te vagy az emberünk!

feladatok:
– check-in szervezése, vendégek távoli irányítása
– szállásdíj fizetések szervezése
– vendégek tájékoztatása és segítségnyújtás (apartmannal kapcsolatban stb.)
– probléma kezelés
– transzfer szervezés, egyéb értékesítések
– együttműködés a takarítókkal, mosodával és az operációval

munkaidő:
havi 15 nap, kb. 12 óra készenléti idő naponta, amiből átlagosan 5-6 óra tényleges aktivitás, beosztás két hetente megbeszélés szerint
Bér: fix napidíj + bónusz

 

2021.

GOODKARMA Kft.

Mosogató, konyhai kisegítő

Általános elvárások:
– Megbízható, flexibilis és odaadó munkamorál
– Precizitás
– Csapatjátékos munkaszellem
– Monotónia tűrés
– Korabbi munkatapasztalat hasonló pozícióban előnyt jelent

Konkrét napi feladataid lennének:
– Mosogató- és hátsó pálya folyamatos tisztán tartása
– Tiszta edényzet biztosítása a Szakácsoknak
– Reggeli felfőzés és délutáni prep alatt a Szakácsok segítése, alapanyagok előkészítése
– Tisztítószerek és papírtörlők után töltése a konyhán

Amit mi kínálunk:
– Dinamikus, nemzetközi csapat
– Heti 40 óra munka
– Rugalmasságot várunk, de mi is rugalmasak vagyunk az időbeosztással, figyelembe vesszük mindenki igényét
– Nyitvatartásunk: hétfőtől-szombatig 11:00-21:00
– Vasárnap fixen zárva vagyunk
– Bizonyos munkaszüneti napokon nem dolgozunk
– Személyzeti étel és 50%-os személyzeti kedvezmény, korlátlan kávé fogyasztás
– Félévente csapatépítő program
– Bónuszprogramok

 

2022.

CHAMPSPORT Kft.

Irodavezető, személyi asszisztens

Elvárások:
– felsőfokú végzettség
– pályakezdők jelentkezését is várjuk
– számítógépes alapismeretek (MS Office, Outlook, Internet)
– kiváló angol nyelv-tudás, szóban és írásban
– jó kommunikációs és fogalmazási készség
– határozott fellépés, nyitott személyiség
– rugalmasság, alkalmazkodó készség, önálló munkavégzésre való képesség
– proaktív, precíz munkavégzés

Előny:
– sportolói múlt, sportéletben való tájékozottság
– a közösségi média-felületek alapos felhasználói ismerete
– rövid videók készítéséhez/megvágásához szükséges program kezelésének ismerete
– irodavezetői, asszisztensi releváns szakmai tapasztalat

Feladatok:
– irodai munkák, irodavezetés, adminisztráció, táblázatok feltöltése-, kezelése, postázás, számlák-, iratok iktatása, stb.
– az ügynökség ill. kiválasztott sportolók megjelenési / közösségi média-felületeinek kezelése
– adott esetekben ügyfelekkel való napi szintű kapcsolattartás és a velük kapcsolatosan felmerülő ügyek teljes körű intézése
– stb.

Amit kínálunk:
– az új munkatárs egy professzionális és innovatív, nemzetközileg elismert cégnek lehet a tagja
– változatos feladatok, lehetőség több üzleti terület áttekintésére és abban való munkavégzésre
– a folyamatosan változó, izgalmas és érdekes „sportolói világ” megismerése
– versenyképes juttatási csomag

 

2023.

Budai Egészségközpont

Diszpécser

Feladatok:
bejövő/kimenő hívások kezelése,
ügyfeleink kérdéseinek megválaszolása, felmerülő panaszok kezelése,
időpont egyeztetés,
felvilágosítás a cég szolgáltatásairól.

Elvárások
legalább középfokú végzettség,
felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség,
ügyfélközpontú szolgáltatási szemlélet,
magabiztos és kommunikációképes angol nyelvtudás,
derűs, magabiztos attitűd.

Előny
1-2 éves tapasztalat diszpécser vagy call center munkakörben (egészségügyi terület előny!),
egyéb idegen nyelv ismerete.

Munkavégzés helye: Budapest, 12. kerület

 

2024.

Jacquard Kft.

Ügyfélkapcsolati, irodai asszisztens

Munkaidő: heti 30 óra (9:00-15:00)
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, Angyalföld

Főbb feladatok:
– Vásárlók udvarias, segítőkész kiszolgálása, tájékoztatása
– Kapcsolattartás az ügyfelekkel személyesen, telefonon, emailen keresztül
– Pénztár kezelése, számlázás
– Webáruházon keresztül érkező rendelések ügyintézése
– A megrendelt áruk összekészítése, kiküldése
– Általános adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások:
– Minimum középfokú végzettség
– Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook)
– Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
– Ügyfélorientált, határozott, de udvarias fellépés
– Felelősségteljes, önálló munkavégzés
– Pozitív és proaktív személyiség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
– Hasonló területen szerzett tapasztalat
– Középszintű angol és/vagy német nyelvtudás

 

2025.

Budapesti Repülőtér

Poggyászrakodó

Szívesen dolgoznál a repülőtéren? Szereted a pörgést és nem okoz gondot a fizikai munka? Akkor jelentkezz hozzánk poggyászrakodó munkatársnak!

Pozíció leírása:
– A poggyász-szortírozó működésének biztosítása a poggyászok szalagról történő levételével és megfelelő időben történő visszapakolásával
– A rendszer folyamatos felügyelete, fennakadások megelőzése
– Poggyászok kódolvasóval történő azonosítása, megfelelő tárolóterületre osztása

Elvárások:
– alapfokú végzettség
– jó fizikai állóképesség
– megbízhatóság
– folyamatos munkarend vállalása (napi 12 órás beosztások)

Amit kínálunk:
– versenyképes bérezés (alapbér: br. 275.000Ft + műszakpótlék (30%) + bónusz (br. 80.000 Ft/negyedév)
– nemzetközi munkakörnyezet
– stabil, megbízható, hosszú távú munkalehetőség

 

2026.

Budapesti cég

Csomagoló

Egy műszakos könnyű fizikai munka! Választhatsz hogy melyik munkaidőben szeretnél dolgozni: · 6:00-14:20-ig , 12:00-20:20-ig vagy13:40-22:00-ig.

Feladatok:
· A beérkező hírlapok átvétele és árushelyre történő szortírozása
· Visszáru kezelése, bezúzásra való előkészítése, illetve szortírozása
· Lapcsomagok bontása
· Termékmozgatás

Elvárások:
· Jó koncentrációs képesség és kézügyesség
· Befejezett általános iskolai tanulmányok
· Fizikai munkában szerzett tapasztalat előny, de nem elvárás

Munkaidő hétfőtől péntekig, alábbi műszakok valamelyikében:
· 6:00-14:20-ig
· 12:00-20:20-ig
· 13:40-22:00-ig

A juttatási csomag:
· Alapbér + mozgóbér + cafeteria + utazási költségtérítés (próbaidő után emelés)
· balesetbiztosítás

Munkavégzés helye: Bp. 9. kerület

 

2027.

Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

Védelmi ellenőr

Alapbér: br. 320.000Ft +műszakpótlék+ negyedéves bónusz: br. 80.000Ft).

FELADATOK
– A repülőtér területére belépő személyzet, utasok és a csomagok ellenőrzése
– A biztonsági területre és légi közlekedésre veszélyes tárgyak, eszközök és anyagok kiszűrése és ezek bekerülésének megakadályozása
– Minden gyanús vagy feltűnő személy és tárgy ellenőrzése

ELVÁRÁSOK
– Érettségi
– Alap szintű angol nyelvtudás
– Több műszakos, folyamatos munkarend vállalása napi 8 órában
– Büntetlen előélet
– Pontos és precíz munkavégzés, megbízhatóság
– Kiváló figyelem-koncentrációs, együttműködési és kommunikációs készségek

AMIT NYÚJTUNK:
– Nemzetközi munkakörnyezet
– Folyamatos képzések
– Hivatalosan és a jogszabályoknak megfelelően bejelentett munkahely és munkakörülmények
– munkakezdés előtt 6 hetes tréning, amelyre fizetés is jár
PÁLYAKEZDŐK jelentkezését is várjuk!

MUNKAIDŐ: heti 5 nap, napi 8 óra folyamatos munkarendben: 04.00-23.00 között, hétfőtől-vasárnapig

 

2028.

PS-BPO

Office adminisztrátor

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

Irodai adminisztrációs feladatok ellátására keresünk 🇬🇧 angolul beszélő munkatársat teljes munkaidőben.
Feladataid lennének többek között a könyvelő csapat adminisztratív támogatása, postázás és a dokumentumok rendszerezése.

 

2029.

Corden International Magyarország Kft.

Laboratóriumi adminisztrátor

Feladatok:
• laboratóriumi adminisztráció
• vizsgálatok rögzítése
• kért laboratóriumi vizsgálatok regisztrálása, dokumentálása
• leletekkel kapcsolatos adminisztratív teendők

Elvárások:
• minimum középfokú végzettség (érettségi)
• megbízhatóság, lojalitás
• pontosság, igényesség, precizitás
• felhasználói szintű számítógépes ismeretek
• rugalmasság, terhelhetőség

Előny:
• egészségügyi végzettség
• hasonló területen szerzett tapasztalat
• rugalmasság, terhelhetőség

Jogviszony:
• Teljes munkaidős állandó munkaviszony
• Munkaidő heti 40 óra, napi 8 órában

Munkavégzés helye: Budapest

Hosszú távú, határozatlan idejű munkalehetőséget kínálunk, versenyképes fizetéssel.

 

2030.

Zuglói Család- és Gyermekjóléti Központ

Gépkocsivezető, karbantartó

Feladatok:
1./ Személyek és küldemények szállítása az intézmény személygépkocsijával.
2./ Épület és kert szakmunkát nem igénylő karbantartási feladatai pl. fűnyírás, zárak-izzók stb. cseréje szükség szerint.

Amit kínálunk: pótlékokkal és cafetériával kiegészített közalkalmazotti bér, befogadó csapat, kulturált munkahely. Munkaidő hétfőtől-péntekig megbeszélés szerint 6 vagy 8 órában 9 és 18 óra között alakul.

Amit kérünk: B kategóriás jogosítvány legalább 5 éves gépkocsivezetői gyakorlat.

Előnyt jelent (de nem feltétel) lakatos, vízvezeték- vagy villanyszerelő szakma megléte és legalább 3 év szakmai tapasztalat, vagy karbantartó munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat.

A munkavégzés helye: 1144 Budapest, Füredi park 6.

 

2031.

Semmelweis Egyetem Kommunikációs és Rendezvényszervezési Igazgatósága

Ügyintéző (titkársági)

Feladatok:
• az igazgatóság munkájának adminisztratív támogatása
• általános asszisztensi feladatok: levelezések, megrendelések, számlák kezelése
• kapcsolattartás a szakterületekkel és külső partnerekkel

Pályázati feltételek:
• Középiskolai /gimnáziumi érettségi bizonyítvány megléte
• Adminisztratív területen szerzett minimum 2 év tapasztalat

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Tárgyalóképes angol vagy német nyelvtudás szóban és írásban
• Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek (Word, Excel)
• SAP és/vagy iktatórendszerek (pl. Poszeidon) felhasználó szintű ismerete

 

2032.

PIZZA FORTE

Konyhai dolgozó

Keressük csapatunk új munkatársait konyhai dolgozó pozícióba.

Munkavégzés helyszíne: Budapest (Lehetőség szerint a lakóhelyedhez legközelebbi üzletben helyezkedhetsz el.)

Amit mi kínálunk! Versenyképes fizetés, rugalmas beosztás, 8 órás munkarend, hosszú távú alkalmazotti jogviszony, szakmai fejlődés, dolgozói étkeztetés, karrier lehetőség.

 

2033.

ATYS-CO Kft.

Raktáros

Pályakezdők jelentkezését is szívesen várjuk!

Feladatok:
• Raktárba érkező áru bevételezése, azok elhelyezése;
• Kimenő csomagok összeállítása, kiadása;
• Raktárkészlet leltározásában aktív részvétel;
• Raktári rend fenntartása.

Elvárások:
• Középfokú iskolai végzettség;
• Precíz, pontos, megbízható munkavégzés;
• Rendszeretet, szorgalom;
• A munka elvégzéséhez szükséges fizikai erőnlét.

Amit kínálunk:
• Hosszú távú, stabil munkalehetőség;
• Összetartó, segítőkész munkahelyi légkör;
• Fix, 8 órás munkaidő (H-CS: 8-16:30, P: 8-14:00);
• Azonnali kezdési lehetőség;
• Cafeteria (szabadon választható elemekkel);
• Egészségközpontú szemlélet (Mint pl. gyümölcsnap, irodai masszázs, stb.).

Munkavégzés helye: Budapest, X. kerület

 

2034.

CLINIDENT Kft.

Recepciós

2 betölthető pozíciót kínálunk: egy 4 órás részmunkaidejűt és egy teljes munkaidejűt.

Amit biztosítunk:
• szakmailag inspiráló környezet,
• tapasztalt csapat, hatékony team munka,
• tervezhető beosztás,
• hosszú távú együttműködés,
• versenyképes bérezés,
• folyamatos fejlődési lehetőség

Amit tőled várunk:
• legyél kommunikatív, mosolygós, szeresd az embereket;
• rendelkezz ügyfélkapcsolati, recepciós vagy call-centerben szerzett tapasztalattal;
• társalgási szinten kommunikálj angolul;
• előnyt jelent, ha dolgoztál már magánrendelőben, vagy van iroda vezetői, adminisztrátori tapasztalatod.

 

2035.

Kucsera Hajszalon

Recepciós

Munkavégzés helye: XIII. ker. Pozsonyi út 14.

Recepciós – szalon koordinátor munkatársat keresünk! Jelentkezz, ha jó kommunikációs készséggel rendelkezel és egy szuper csapat tagja szeretnél lenni.

Feladatok:
💎általános recepciós feladatok ellátása
💎vendégek fogadása
💎időpont egyeztetés,telefonok fogadása
💎kassza kezelés

Elvárások:
💎felhasználói szintű számítógépes ismeret
💎precíz munkavégzés
💎angol nyelvtudás
💎jó kommunikációs készség és jó ha fogékony vagy az új trendekre ☺️

 

2036.

Budapesti Zeneakadémia

Portás

Kollégát keresünk (részmunkaidőben) heti egyszer-kétszer 24 órás szolgálatra (jellemzően pénteki vagy hétvégi napokra) VII. kerületi, 81 fős hallgatói létszámú egyetemi kollégiumba. Jelentkezni érettségi bizonyítvánnyal lehet. Felsőoktatási kollégiumban szerzett gyakorlat, vagyonőri képesítés és/vagy alapfokú angol nyelvtudás előnyt jelent.

 

2037.

FORMATEX Kft.

Eladó, pénztáros

TÉGED KERESÜNK,
ha optimista, derűs csapatban szeretnél dolgozni egy nyüzsis, de vidám helyen, egy dinamikusan fejlődő és munkavállaló barát munkáltatónál

több Játéksziget üzletünkbe is a főbb üzletközpontokba (Mamut, Parisi udvar – Ferenciek tere, Árkád és Westend)

MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰ PÁLYÁZÓK JELENTKEZÉSÉT IS VÁRJUK TELJES ÉS RÉSZMUNKA IDŐBEN IS!

 

2038.

Elegant Enterprises Kft.

Gépjárművezető

Az Elegant Enterprises Kft., budapesti utazásszervező cégünk tevékenységbővítés céljából keres gépjárművezető kollégát 5, 7 és 9 személyes gépjárművekre (a közeljövőben a flotta bővülni fog 14-18-20 fős minibuszokkal).
Elvárások: Alap szintű angol nyelvtudás Ápolt megjelenés Személygépkocsis személyszállítói szakvizsga PÁV I. vagy PÁV II. igazolás 102-es kód bejegyzése a jogosítványban Kiváló budapesti helyismeret Szakmai tapasztalat
Előny, ha a környező országokban is jártas (Ausztria, Csehország, Szlovákia, stb.).
Amit kínálunk: Rugalmas munkabeosztás Versenyképes jövedelem.

 

2039.

Kreativ Hobby

Eladó, pénztáros

Eladó/pénztáros munkakörbe keresünk megbízható, kreatív, kollégákat, akik szeretnek csapatban dolgozni a Westendben és az Alleeban működő boltjainkba.

2040.

BUDAPESTI CÉG

Raktáros

Magyarország egyik vezető, kamion-, teherautó és transzporter alkatrészek kis- és nagykereskedelmével foglalkozó, német tulajdonban lévő vállalata keres csapatába új munkatársat.

Főbb feladatok, munkák:
-megrendelések összekészítése szállításra;
-áru beérkeztetése, kezelése, betárolása, rakodása, raktározási feladatok;
-raktári rendszer működtetése, adminisztrálása.

Az álláshoz tartozó elvárások:
-jó kommunikációs és problémamegoldó képesség, precizitás;
-felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
-megbízható munkavégzés, jó fizikum;
-jó térlátás.

Előnyt jelent: targoncavezetői jogosítvány.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. ker.
Munkaidő: hétfőtől péntekig 10:00.18-00.

 

2041.

BUDAPESTI CÉG

Kintlévőség-kezelő munkatárs
XVIII, ker., részmunkaidő

Partnercégünk tehergépjárművek, buszok és más típusú speciális járművek alkatrészeinek és tartozékainak vezető forgalmazója Európában. A cég kiemelkedő nemzetközi hálózattal rendelkezik, jelenleg 28 országban képviselik az általuk forgalmazott márkát.

Budapesti irodájukra jellemző a nyugodt légkör, összetartó és profi csapat dolgozik modern, mégis barátságos környezetben.

Feladatok:
-kimutatások, lekérdezések készítése az ügyfelek pénzügyi információi és könyvelt bizonylatok, utalások alapján;
-a cég jogi képviselőjével történő kapcsolattartás, együttműködés;
-ügyfelekkel való egyeztetés a kintlévőségek érvényesítése érdekében (telefonon és írásban), tájékoztatás, illetve megoldási javaslatok kidolgozása;
-a pénzügyi osztályon dolgozó kollégák támogatása;
-adminisztratív feladatok ellátása.

‼A munkakör betöltéséhez szükséges:
-középfokú végzettség;
-alapszintű pénzügyi ismeretek;
-SAP rendszer ismerete;
-min. 1-2 év tapasztalat hasonló munkakörben (pénzügy, kintlévőség-kezelés, behajtás területen);
-alapvető jogi ismeretek a behajtás kapcsán;
-jó kommunikációs- és kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség.

Egyéb információk:
-munkavégzés helye: Budapest, XVIII. kerület;
-munkaidő: részmunkaidő: 4 vagy 6 órás;
-kezdés: megegyezés szerint.

 

2042.

Budapesti Konyha

Mosogató

  1. kerületbe (Rákoshegy) MOSOGATÓ munkatársakat keresünk, alkalmi jelleggel, hosszú távra! Nyugdíjasok jelentkezését is várjuk.
    Munkaidő: 7-15 óráig.

 

2043.

Budapest Árklub Kft.

Irodai adminisztrátor

AZ ÚJ MUNKATÁRS FELADATAI:
§Pénzügyi terület adminisztrációs feladatainak elvégzése
§ szerződések, számlák, dokumentumok lefűzése
§ szállítókkal való kapcsolattartás
§ nyilvántartások készítése, naprakészen tartása
§ egyéb szervezési és adminisztrációs feladatok

ELVÁRÁSAINK:
§ magabiztos word, excel ismeret
§ gyors és hatékony munkavégzés
§ precízség, pontosság és feladat centrikus hozzáállás
§ megbízható, lojális és diszkrét személyiség
§ jó kommunikációs és szervező készség
§ irodai munkakörben eltöltött tapasztalat
§ minimum középfokú végzettség

 

2044.

Régi Könyvek Kft.

Raktáros
Azonnali munkakezdés!

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:
Komissiózás – Rendelések kiszedése, összekészítése, beérkező könyvek tárhelyezése

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
Alapszintű számítógépes ismeretek
Precíz, lendületes munkavégzés
Önálló munkavégzésre, valamint csapatmunkára való alkalmasság
Monotonitás tűrés
Jó fizikum

MUNKAVÉGZÉS HELYE: 1045 Bp. Istvántelki út 10-12.

 

2045.

HSA Kft.

Postázó munkatárs

Feladatok:
– Postázói feladatok
– Iratok számítógépes és manuális nyilvántartásba vétele
– Manuális kézbesítés a helyszínen

Elvárások:
– Középfokú végzettség
– MS Office felhasználói ismeretek
– Postázói és iratkezelési gyakorlat

Előnyök:
– Kiváló munkakörnyezet
– Béren kívüli juttatások
– Határozatlan idejű munkaszerződés

Munkavégzés helye: 1081 Budapest, II. János Pál pápa tér 20.
Munkaidő: 8 óra (munkakezdés: 07:00)
Munkába állás ideje: azonnali

 

2046.

HSA Kft.

Csomagoló

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Hengermalom út 47/a

Feladatkör: raktári csomagolás (könnyű fizikai munka, de gyorsaságot és rugalmasságot igényel)

Napi munkaidő: 6-8 óra (munkakezdés: 07:40)
Nettó órabér: 1200 Ft
Munkába állás ideje: azonnali
Munkavégzés ideje: 12.31.-ig folyamatos

 

2047.

DIGITAL PRINT

Irodavezető-ügyfélkapcsolat tartó

FELADATOK: ügyfelek, futárok fogadása, emailes megkeresések megválaszolása, központi telefonhívások fogadása. Ezen kívül szállítólevelek, számlák elkészítése, postázása, kész nyomdai anyagok átadása az ügyfeleknek.

ELVÁRÁSOK: számítógépes ismeretek, word, és excel magabiztos használata, jó kommunikációs készség.

Munka végzés helye a képen, természetben a XIII. kerület Fáy utca 8 szám alatt.

 

2048.

Perfect Nails Magyarország

Eladó, szaktanácsadó

Mi a munkakör?
Nálunk lehetőséged nyílik arra, hogy nagyon kellemes és modern körülmények között értékesítsed termékeinket.

Milyen feladataid lesznek?
A Perfect Nails Szaktanácsadóként budapesti, belvárosi üzletünkben dolgozhatsz majd, kiszolgálva a Szépségiparban tevékenykedő ügyfeleinket.
Mozgalmas, gyakorlati jellegű munkáról van szó, ahol bemutathatod termékeinket, , tanácsaiddal segíted a vásárlót, a számára legmegfelelőbb termék kiválasztásában. Fő szempont, hogy rugalmasan megtaláld a hangot minden vásárlónkkal!
Betérő vásárlóink kiszolgálása mellett más napi szintű feladataid is lesznek, mint például a rendelések leadása, az áruátvétel, a pénztár kezelése, céges rendezvényeken való részvétel,

Munkarend: H-P ( heti 40 óra ) Munkabeosztás: 09:00-18:30 óra közötti időbeosztásokkal, napi 8-órás munkavégzéssel (szabadnap/szabadság kérelmeket rugalmasan kezeljük). Ezen felül + havi 2 szombat ( 2x 5 óra )

Kezdőfizetés nettó 170.000,–ft-tól

Amit elvárunk:
Középfokú végzettség,
Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
Kiváló értékesítői hozzáállás, lehet pályakezdő is
Körmözés iránti érdeklődés-szenvedély!
Alapfokú angol nyelvtudás

 

2049.

Music House

Takarító és kisegítő

Budapest, III. kerületi magán bölcsődébe intézményi takarító és kisegítő munkakörbe keresünk munkatársat teljes munkaidőben. Kiemelt bérezés, nemzetközi csapat, nyugodt környezetben.

 

2050.

Bécsi Irodaker Kft.

Irodai asszisztens

Amit kínálunk:
– stabil munkahelyet
– havi nettó 170.000-200.000 Ft-os fizetést
– félévi vagy év végi jutalom lehetőségét
– színes munkakört

Amit elvárunk:
– megbízhatóság,
– internet és számítógépes programok (excel, word) ismerete
– strapabíróság,
– pontosság,
– jó kommunikációs készség,
– irodaszer kereskedelemben szerzett gyakorlat előny, de nem feltétel
– kulturált, ápolt megjelenés

Munkaidő: H-CS 8:00-16:00; P 8:00-14:00
Munkafelvétel: Újpest központhoz közel a Lorántffy Zsuzsanna utca 15/B-ben

 

 


 

További állásajánlataink:

 

XI. kerületi állások
I. kerületi állások       II. kerületi állások       III. kerületi állások       V. kerületi állások
VI. kerületi állások       VII. kerületi állások       VIII. kerületi állsások       IX. kerületi állások
XII. kerületi állások       XIV. kerületi állások       XXII. kerületi állások       budaörsi állások       érdi állások

állások szállással       éjszakai álláslehetőségek       megváltozott munkaképességűek számára állásajánlatok      részmunkaidős állásajánlatok

adminisztrátor állások       asszisztens állások       asztalos állások       ápoló állások       árufeltöltő állások       betanított munkás állások       bolti állások       csomagoló állások       egészségügyi állásajánlatok       eladó állások       ellenőr állások       építőipari állások       értékesítési állások       éttermi állásajánlatok      felszolgáló állásajánlatok      gépkezelő állások       gépkocsivezető állások       gondnok állások       gondozó állások       informatikai állásajánlatok       irodai állások       karbantartó állásajánlatok       kertész álláslehetőségek      konyhai kisegítő állások       mosodai állások       óvodai állások       pénztáros állások       pultos álláslehetőségek      raktáros állások       recepciós állások       segédmunkás álláslehetőségek       sofőr állások       szakács állások       szakmunkás állások        szállító állások       szerelő állások       szociális munkás állásajánlatok       takarító állások       targoncavezető állások       telefonos állások       ügyfélszolgálati állások       ügyintéző állások

Legújabb állásajánlatok

Térkép

Újbuda Prizma Állásközvetítő Iroda

1113 Budapest,
Hamzsabégi út 60.

+36 (1) 372-7699

+36 (70) 332-2400

ujbudaiallasok@gmail.com

Nyitvatartás:

Hétfő 09:00 – 12:00
Kedd 12:00 – 17:00
Szerda 09:00 – 13:00
Csütörtök 13:00 – 17:00
Péntek 11:00 – 15:00
Szombat
Zárva
Vasárnap
Zárva
Gyengénlátó olvasóinknak