• 1113 Budapest, Hamzsabégi út 60.
  • Telefon: (70) 332-2400
  • E-mail:ujbudaiallasok@gmail.com

Út a munkaerőpiacra VEKOP-8.1.1-15-2015-00001

Út a munkaerőpiacra VEKOP-8.1.1-15-2015-00001 munkaerőpiaci program ismertetése

Ez a projekt a Közép-magyarországi régióban valósul meg. (Az ország egyéb régióiban ugyanezen célokat a GINOP-5.1.1-15 projekt biztosítja.)
A projekt az Európai Szociális Alapból támogatásban részesül.
Az Út a munkaerőpiacra projekt célja
Az Út a munkaerőpiacra kiemelt projekt keretében megvalósuló munkaerőpiaci program célja egyrészt az álláskeresők és inaktívak, különösen az alacsony iskolai végzettségűek foglalkoztathatóságának javítása, nyílt munkaerőpiaci elhelyezkedésének támogatása, másrészt a közfoglalkoztatásból a versenyszférába való átlépés elősegítése azon közfoglalkoztatottak esetében, akik képessé tehetők és készek munkát vállalni a versenyszférában.
Az Út a munkaerőpiacra projekt célcsoportjai
A munkaerőpiaci program azokra a 25-64 év közötti nyilvántartott álláskeresőkre, a szolgáltatást igénylők és közvetítést igénylők azon körére, valamint azokra a versenyszférába kiléptethető közfoglalkoztatottakra céloz, akiknek elhelyezkedése az állami foglalkoztatási szerv megítélése szerint jelen munkaerőpiaci program segítségével mozdítható elő. A program-előkészítés során figyelem fordul az inaktívakra is (a felkutatáskor/jelentkezéskor az állami foglalkoztatási szerv nyilvántartásában általában még semmilyen módon nem szereplőkre).
Tájékoztatásul jelezzük, hogy a 25 év alatti (15-24 év közötti) sem nem tanuló, sem nem dolgozó fiatalok számára az Ifjúsági Garancia programok állnak rendelkezésre.
Az Út a munkaerőpiacra projekt elemei
A fővárosi/megyei kormányhivatal az általa alkalmazott programelemeket a saját térségi programtervében tervezi meg. Minden résztvevővel – vele közösen – egyéni programtervet készítenek a járási/kerületi hivatal foglalkoztatási osztályán, amelynek során személyre szabottan választják meg az egyes programelemeket és határozzák meg azok sorrendjét az alábbiak közül:
Képzési költség támogatása
Foglalkoztatás bővítését szolgáló támogatás
Bérköltség-támogatás
Munkába járáshoz kapcsolódó utazás költségeinek megtérítése
Munkába járáshoz kapcsolódó csoportos személyszállítás támogatása
Vállalkozóvá válás támogatása
Lakhatási támogatás
További tájékoztatásért kérjük, forduljon bizalommal a lakó- vagy tartózkodási helye szerint illetékes járási hivatal foglalkoztatási osztályához!

Legfrissebb állásajánlatok

Az Újbudai Bölcsődei Intézmények  (XI. ker.) Bér- és munkaügyi előadó állást kínál:   Feltételek: magyar állampolgárság cselekvőképesség büntetlen előélet egészségügyi alkalmasság érettségi bizonyítvány felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete KIRA- Központosított illetményszámfejtő rendszer felhasználó szintű ismerete Oktatási Hivatal és a KIR felületek ismerete megbízhatóság pontosság feladatorientáltság Előny: – szakirányú végzettség   Amit kínálunk: Közalkalmazotti jogviszony: garantált bérminimum, szociális ágazati
Az Újbudai Bölcsődei Intézmények – Újbudai Katica Bölcsőde (XI. kerület) kisgyermeknevelői állást kínál:   Feltételek: magyar állampolgárság cselekvőképesség büntetlen előélet egészségügyi alkalmasság elhivatottság a szakma iránt gyermekszeretet felsőfokú szakképesítés (OKJ kisgyermeknevelői végzettség vagy főiskolai kisgyermeknevelői végezettség)   Amit kínálunk: Közalkalmazotti jogviszony: szakirányú OKJ végzettség esetén: garantált bérminimum, bölcsődei pótlék, újbudai pótlék, szakmai kerületi pótlék Főiskolai/egyetemi végzettség esetén pedagógus bér, bölcsődei pótlék,
Budapest XXII. kerületi Önkormányzati tulajdonú cég, gazdasági ügyintéző pozícióba, 8 órás munkaidőben munkatársat keres.   Elvárások Gazdasági szakképzettség (gazdasági területen szerzett felsőfokú végzettség előny) Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, különösen Excel) Számviteli, pénzügyi, kontrolling alapismeretek Alapos, precíz és önálló munkavégzés Felelősségtudat Jó kommunikációs és problémamegoldó készség Előny: Naprakész számviteli ismeretek Minimum 3 év szakmai tapasztalat Precíz, megbízható, önálló munkavégzés
Az Apex Pharma Kft. dinamikusan fejlődő, orvostechnikai eszközök forgalmazásával foglalkozó magyar cég, Irodai adminisztrátor munkatársat keres, III. kerületi irodai munkavégzésre     Elvárások: Magas szintű word és excel, power point ismeretek, magabiztos felhasználói ismeretek, Középfokú végzettség, Kimagasló precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzési képesség, Kiváló kommunikációs képesség, határozott fellépés, jó problémamegoldó képesség, Ügyfélközpontú gondolkodásmód   Feladatok: kimenő/bejövő telefonhívásokkal és e-mail-ekkel kapcsolatos ügyintézés adminisztráció

Térkép

Újbuda Prizma Állásközvetítő Iroda

1113 Budapest,
Hamzsabégi út 60.

+36 (70) 332-2400

+36 (70) 332-2400

ujbudaiallasok@gmail.com

Nyitvatartás:

Hétfő 08:00 – 14:00
Kedd 08:00 – 14:00
Szerda 08:00 – 14:00
Csütörtök 08:00 – 14:00
Péntek 08:00 – 14:00
Szombat
Zárva
Vasárnap
Zárva
Gyengénlátó olvasóinknak