• 1113 Budapest, Hamzsabégi út 60.
  • Telefon: (70) 332-2400
  • E-mail:ujbudaiallasok@gmail.com

Gazdasági ügyintéző (XXII. ker.) 27 views

Budapest XXII. kerületi Önkormányzati tulajdonú cég, gazdasági ügyintéző pozícióba, 8 órás munkaidőben munkatársat keres.

 

Elvárások

  • Gazdasági szakképzettség (gazdasági területen szerzett felsőfokú végzettség előny)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, különösen Excel)
  • Számviteli, pénzügyi, kontrolling alapismeretek
  • Alapos, precíz és önálló munkavégzés
  • Felelősségtudat
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Előny: Naprakész számviteli ismeretek
  • Minimum 3 év szakmai tapasztalat
  • Precíz, megbízható, önálló munkavégzés határidők betartásával
  • Proaktív hozzáállás a felmerülő problémák kezelésében
  • Csapatjátékos hozzáállás, társosztályokkal szoros együttműködési készség
  • Nyitottság az új ismeretek megszerzésére
  • Erkölcsi fedhetetlenség
  • Számviteli ismeretek

 

Feladatok

  • A számlák műszaki tartalmának összevetése a megrendeléssel, szerződéssel
  • Rendszeres pénzügyi és gazdasági kimutatások, jelentések készítése (likviditási jelentés, Cash-pool- és kontrolling riport);
  • Havi, negyedéves és éves szöveges beszámolók-, terv/tényadatok elemzésének elkészítése;
  • Pénzügyi folyamatok támogatása és optimalizálása;
  • Főkönyvi kartonok és analitikus feladások ellenőrzése, havi elhatárolások feladása;
  • Szakterülethez kapcsolódó egyéb adminisztrációs és könyvelési feladatok támogatása.
  • Havi, negyedéves, éves könyvelésben, zárásokban való részvétel
  • Beérkező számlák ellenőrzése, kontírozása, rögzítése, adóigazolás beszerzése, a számlák vállalati irányelveknek megfelelő igazoltatása
  • Számlázási feladatok koordinálása, bejövő és kimenő számlák kezelése, ellenőrzése, kontírozása;

 

Amit ajánlunk

  • Versenyképes fizetés
  • stabil munkahelyi háttér
  • egymást segítő csapat
  • szakmai fejlődés támogatása

 

Jelentkezés módja:
Fényképes önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével, “GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ tárgy megnevezéssel,
az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen.

 

 

More Information

  • Borítókép
Csak belépés után tud jelentkezni az állásra
Megosztás

Az Újbuda Prizma Állásközvetítő Iroda 2012. januárjában kezdte meg működését. Fő tevékenysége a munkaerő-közvetítés, amely mellett – az álláshoz jutás esélyének növelése érdekében – tanácsadással, tanfolyamok és képzések szervezésével is foglalkozik. Az Állásközvetítő Iroda Újbuda Önkormányzatának nonprofit vállalkozásaként, az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. profilbővítésével jött létre. Ennek megfelelően közvetítői munkáját térítésmentesen végzi, célja, hogy minél több kerületi lakos, köztük Ön is, megtalálja stabil egzisztenciáját biztosító munkahelyét. Az Állásközvetítő Iroda az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. foglalkozás szervezésben szerzett, több mint egy évtizedes tapasztalatát kívánja felhasználni.

Munkatársaink

Csiszár Zsuzsanna, mb. irodavezető

Auer Noémi, ügyintéző

Ilcsik Dávid, ügyintéző

Lépjen velünk kapcsolatba

Térkép

Újbuda Prizma Állásközvetítő Iroda

1113 Budapest,
Hamzsabégi út 60.

+36 (70) 332-2400

+36 (70) 332-2400

ujbudaiallasok@gmail.com

Nyitvatartás:

Hétfő 08:00 – 14:00
Kedd 08:00 – 14:00
Szerda 08:00 – 14:00
Csütörtök 08:00 – 14:00
Péntek 08:00 – 14:00
Szombat
Zárva
Vasárnap
Zárva
Gyengénlátó olvasóinknak